victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

De sista dagarna innan sommarlovets slut

Kategori: Allmänt

Skriver ett sent inlägg idag för att jag kände att det var dags.
Är nu inne på sista veckan på sommarlovet och på måndag börjar jag nian. Kan verkligen inte fatta att lilla jag ska börja nian, det var något jag inte tänkte på när jag gick i lågstadiet haha! Känns både bra och nervöst, dels för gymnasievalet och sen nationella proven i vår, men ändå härligt för att jag får träffa mina kompisar igen och sen händer det ju en hel del annat skoj när man börjar nian! Som exempelvis utklädningsdag, båsutsmyckning, show och fotboll mot lärarna.
De här sista dagarna spenderar jag tillsammans med Allen eftersom han börjar gymnasiet och då ses vi aldrig i veckodagarna utan bara på helgerna. På fredag drar vi till Kalmar och shoppar loss med Emma,Ado,Emma och Kevin som kommer bli grymt!! Annars ska jag njuta av de dagarna som finns kvar och ladda upp inför en ny termin i skolan!
Njut ni också nu!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: