victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

Otur

Kategori: Allmänt

Kom hem från Vimmerby runt 18:00 tiden och jag var inte glad precis. Råkade nämligen ut för lite otur under resan..:/
Min plånbok försvann inne på cubus och kunde inte hitta den :( Jag hade allt i plånboken,ID-kort,bankkort,busskort,hagadalskort och så en hel del pengar. Jag misstänker att det är någon som har tagit den, men jag förstår inte varför man skulle ta någon annans grejer? Det fanns ju ID-kort i den så då borde man väl lämna den till polisen, eller hur?! Fast det finns ju folk till precis allt så jag är inte så pass förvånad.
Aja, jag ska i alla fall spärra korten sen får jag se vad som händer.
Jag var jätte ledsen för att det här hände och visste inte vad jag skulle ta mig till när jag upptäckte att plånboken var borta.
Otur drabbar alla och idag var det min tur tyvärr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: