victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

pallar inte mer

Kategori: Allmänt

är så förbannat jävla trött på att leva. att leva efter samhällets kropps ideal och måste se ut på ett visst sätt för att bli accepterad eller omtyckt. man måste se ut på ett visst sett för att bli kallad fin/söt/snygg/het/sexig/vacker och det är så jävla förjävligt. jag har aldrig i hela mitt liv blivit kallad något av dom orden, någonsin. jag är alltid den medelmåttan eller hon som ser ok ut,hon som är för tjock,hon som är ful, hon som har lite mer kroppsfett än andra, hon som bara är där medan hennes kompisar kan få hur många killar de vill men tar inte chansen att ta tag i någon som de tycker om. jag hade älskat att bli lite mer omtyckt av andra killar, på ett sätt än bara vara den fula tjejkompisen som man inte vågar visa sig bland folk med. jag vill kunna vara som alla andra och bli omtyckt men jag kan inte göra något åt det. jag förtjänar inte att finns vid liv, varför skulle jag? när inte ens min pojkvän tycker jag är snygg längre. att han tycker andra tjejer är snyggare än vad jag är.antar att det bara var ett sätt att få mig för att sen ligga med mig och sedan bara ha mig där liksom. jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. förmodligen bara försvinna så jag slipper detta och slipper leva med att jag aldrig kommer göra någon nöjd. slippa ha ångest över livet över huvudtaget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: