victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

fredag

Kategori: Allmänt

God morgon! Sovit gott?
Sitter just nu på bussen på väg till skolan och ska ha mina tre sista lektioner för veckan vilket är skönt! Slutar vid 12:50 så det är också rätt nice, dock måste jag sitta och vänta på Allen till halv fyra, antagligen har jag sällskap av Ado som måste vänta på emma till tre. Får se.
Vi ska ha PRAO vecka 40 så idag ska jag gå ner till centrum och se ifall jag kan få någon praoplats, hade tänkt kolla på family house men är inte säker på att jag får vara där, men det märker vi. Om inte, så vet jag inte vart jag ska vara, hade iaf tänkt någonstans där jag kan få ett sommarjobb i sommar. Kanske t.om ett litet jobb under jullovet, måste nämligen ha pengar, är i stort behov utav det.

Innan jag avslutar hade jag tänkt berätta att jag nog lägger ner bloggen och startar en ny, tycker inte detta funkar med att jag ska ta ut min depression på bloggen, får hitta någon annanstans där jag kan få skriva ut.
Jag kommer länka den nya bloggen här när jag tar mig tid att fixa en ny.
Puss hej! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: