victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

Kalasar i Norrköping

Kategori: Allmänt

Sen jag skrev sist har det hänt mycket, bl.a. haft mitt första prov i nian, fått A i idrott och haft utvecklings samtal. 
Men just nu sitter jag i Norrköping på ett bosniskt kalas för en liten tjej som heter Alma. Hon fyller 1 år och då är det alltid såhär, haha, så himla härligt asså! Har skaffat en massa nya små kompisar bl.a. en liten tjej som heter Hanna och några andra små killar, hela högen är alldeles för gulliga och jag älskar de allihopa! Haha! 
Ska inte hem förrens vid typ 1-2 så jag kommer vara dö trött imorgon!! Men aja, sånt är livet. 

Vad händer annars då? Jag pluggar, jag utvecklas, jag går till läkaren, jag lever, jag försöker må så bra som möjligt, jag äter, jag älskar, jag gråter, jag försöker hitta motivationen till träningen och jag sover med bara goda drömmar. 

vi hörs när vi hörs 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: