victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

snälla låt mig va, jag orkar inte mer

Kategori: Allmänt

varför mår jag så himla dåligt för. allt jag vill är att må bra och slippa bli sårad, slippa tänka, slippa svartsjuka, slippa magont, slippa tårar, slippa klumpen i hjärtat, slippa var perfekt av samhällets kropps ideal. allt jag vill är att duga och allt jag vill är att ha det bra, ha det sådär perfekt som alla andra har det. kunna köpa de dom vill, när dom vill och ha ett sånt där perfekt förhållande som alla andra. varför kan inte jag också få ha det så? jag menar, vad har jag någonsin gjort för ont? ni tycker säkert nu att jag bara är barnslig och bortskämd, för att jag klagar på att jag inte kan få något, men here's the thing, att leva med en liten ekonomi är förbannat svårt. speciellt med en morsa som röker och så jag som är fanatisk i kläder, som jag inte kan få. det enda jag kan göra är att drömma, drömma om ett liv med en garderob med kläder,skor osv för resten av livet, kunna mixa och matcha hur jag vill, men jag kan inte det, hur mycket jag än skulle vilja. jag har heller inte det perfekta förhållandet, många skulle nog vara glada över att ens få ha ett förhållande, och visst jag är glad att jag har ett förhållande men det är mycket att arbeta på, och det är definitivt inte perfekt något sätt! allt är kaos och det är något många inte vet. folk har börjat tro att vi inte är tillsammans ens och det är ju verkligen kul att höra..på så sätt kan man ju säga att det är långt ifrån perfekt.
just nu vill jag bara skrika rätt ut tills jag inte orkar mer, just nu skulle jag vilja gråta tills jag har slut på tårar, just nu skulle jag helt ärligt faktiskt vilja försvinna och aldrig mer komma tillbaka pga finns ingen mening med livet längre. tyck vad ni vill, ni som läser det här, men jag skriver bara hur jag känner, inte bara just nu, utan hela tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: