victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

De Vet Du

Kategori: Allmänt

Ikväll drar jag till Metropol för att festa loss till De Vet Du, kommer bli grymt!
Ska ha förfest hos en kompis i Ståhlhagen och sen ska 7 pers dra bort mot Metropol, börjar tagga nu, dock är det en väldigt seg dag med tanke på det äckliga vädret, kan vara därför jag inte är så jävla taggad... Men får hoppas det ändras senare!
 
Annars har jag slingat håret och var otroligt missnöjd precis när det var gjort, men när man fick mycket creeds blev allting mycket bättre och nu är jag faktiskt riktigt nöjd,finast är det med lockar, dock har jag inte testat än med plattat men ska testa det nån annan gång för ikväll ska jag ha lockigt, hehe. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: