victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

Lördag

Kategori: Allmänt

 
Är ensam hemma den här helgen för att mamma är i Halmstad och kollar på Gyllene Tider tillsammans med en kompis. Allen sällskapar mig då, så jag slipper vara ensam. Igår spelade vi fotboll, spelade Wii och var uppe till 2. Jag spenderade tiden framför datorskärmen för ett evigt tittande på PewDiePie. Hans kanal har blivit som ett ställe där jag kan skratta, hur jag än mår, vare sig jag är ledsen,arg eller strålande glad. 
I alla fall, jag har då skaffat mig ett Wii som något som ska föra mig glädje inpå vardagen. Vilket det också gjort, för mestadels sitter jag endast på mitt rum framför in TV och är antingen ledsen eller sur, men nu har jag blivit lite gladare, enligt mamma, då jag har något mer aktivt att göra. 
 
Jag har också gått och blivit sjuk. En liten förskyldning endast som nu håller på att gå över, har fortfarande en slemhosta kvar, annars är det lugnt. 
 
Idag är det tänkt att jag, Allen och några kompisar ska spela kubb och ha det mysigt tillsammans och imorgon åker jag förmodligen till Lysningsbadet i Västervik. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: