victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

mörbultad

Kategori: Allmänt

Hej där! Blogg.se appen funkar igen, så himla skönt!! Nu kan ni se fram emot mer bloggande,hehe!
Men nu till det som har hänt, en ganska allvarlig sak hände igår kväll/natt. Det är så att jag var med i en mopedolycka tillsammans med Allen och Ado, dock gick det hyfsat bra och det var jag som tog den mesta skadan. Allen hade lite ont i ett finger och lite i ryggen igår, Ado hade ont i knäet och jag hade/har ont i min vänstra höft/rumpa. Ado och Allen mår bra idag och jag är väl okej, förmodligen ska jag uppsöka läkare om smärtan inte går över.
Det som hände var att vi skulle precis åka hem efter att ha lämnat av Emma,Ado's flickvän, och på grusvägen vi åkte på så gick växelvajern på Ado's moped sönder så han kunde inte åka någonstans och svängde in lite sakta på kanten. Allen och jag körde bakom honom så vi såg att han bromsade men när Allen skulle bromsa så tog däcken inte på gruset så vi kraschade in i baken på mopeden och Ado flög över sitt styre, jag flög av till andra sidan av vägen och Allen följde med sin moppe ner till marken. Som tur var hade vi Julian och Carro efter oss som åkte bil och vi fick hjälp av dom att ta oss hem. Det är jag så tacksam över!
Jag är glad att det gick som det gick, för det kunde gått så mycket värre.
Ville bara att ni skulle få veta det här och att jag mår bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: