victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

Hej underbart väder!

Kategori: Allmänt

Vädret idag har varit något otroligt! Därför tog jag min jeansjacka till skolan och tog på mig mina jeans-shorts när jag kom hem till Allen. Så underbart att ha den känslan av att det snart är sommar och att jag snart slutar åttan tillsammans med alla mina kompisar! Åhh, härliga sommar!!
Haha, som ni säkert märker har jag lite exstas över det hela, men så är det, inget man kan göra åt!
 
Annars då? Skolan som var rätt chill ändå, höll bara på att somna på fysiklektionen imorse, hällde bara i typ halva pepparkaret i potatismoset på hemkunskapen, sjöng falskt på körövningen och att jag endast har D i idrott. Jo, rätt ok.  Ska fixa betyget i idrott på torsdag nästa vecka, eftersom jag gärna vill ha ett C i alla fall, det skulle vara schysst att ha. 
 
Drog hem till Allen efter skolan och solade i en timme. Blev så sjuk avis på Allen eftersom han fick mer färg på kroppen än vad jag fick, dock brände han sig, så det kommer han nog känna av senare eller imorgon, hehe! 
 
Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och har precis redigerat klart några bilder som jag tog här om dagen. Testade då mitt nya stativ som jag fick i födelsedagspresent. Har ju testat det inne men aldrig ute, så tänkte att det var dags att göra det nu, när det ändå var så fint väder ute. De flesta av bilderna jag tog blev inte bra alls,så dom är raderade och borta, men jag sparade i alla fall två- tre stycken. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: