victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

Jag kan inte sova

Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för att jag inte bloggade i torsdags eller i fredags. Var med Allen fredags och i torsdags glömde jag det bara helt enkelt.
Men i alla fall, i torsdags gjorde jag inte så mycket, var mest hemma och mådde dåligt. Var hur trött som helst och ville bara sova, men klarade mig igenom skoldagen på ett lagom bra sätt,kom hem och la mig i sängen och kollade på tv,så gick den mesta tröttheten över! Något positivt i alla fall.
I fredags var jag först i skolan och direkt efter gick jag och några tjejer ner till fiket och fikade lite. Det var riktigt mysigt och gott också! Vi gick även in på family house och köpte oss var sin Victoria's Secret parfym! Har ingen bild på den ännu, men det kommer!
Efter det så jag gick hem till Allen och väntade där på att han skulle packa och fixa sin moppe. Det tog lite väl lång tid tyckte vi så vi stack och köpte mjukglass på Sibylla istället! Sen åkte vi äntligen hem till mig!
Idag har jag,mamma,hennes kille,Allen och Allens pappa varit i Vimmerby på en motorcykelträff! Jag träffade min riktiga pappa där,eftersom mina föräldrar är skilda, och det var riktigt kul! Jag var med honom hela tiden och åkte till och med, med honom i motorcykeltåget! Herregud vad glad jag var! Sen var det dax att åka hem och säga hejdå.
Men nu ikväll har jag inte gjort så mycket, rensat bilder på datorn och kollat på en massa kläder jag vill beställa hem till min garderob, det känns tom nämligen! Har även hittat min skolavslutnings klänning, en ljus turkos klänning med pärlor på, kring och imellan bysten.
Men nu säger jag gonatt och skriver troligtvis inte "idag" heller.

Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: