victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

Känner en svalkande doft av sommar

Kategori: Allmänt

God morgon! Vaknade för en timme sen och Allen åkte hem för han skulle jobba lite senare. Jag drog mig kvar i sängen och ville inte gå upp alls! Men jag är vaken nu i alla fall och ska snart fixa i ordning mig inför dagen.
Senare idag hade Allen och jag tänkt och dra ut till Gnöttlen och mysa vid vattnet och kanske grilla också,bara han och jag. Jag längtar verkligen eftersom vi sällan gör något sånt annars. Det blir nog fler gånger nu i sommar,fast kanske inte ensamma jämnt utan med kompisar också,vilket vore härligt!
Men nu ska jag ta mig ur sängen och fixa iordning mig så mamma kan skjutsa ner mig innan hon ska jobba!

Ni får en söt bild på Allen och mig, sålänge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: