victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

När jag ändå var igång

Kategori: Allmänt

Ja, när jag ändå kollade efter klänningen fastande jag för några andra saker också som jag skulle vilja ha
Översta raden från vänster:
Cailyn bandeau 59 :- Gina Tricot
Carmen Tank 129:- Ginatricot
Topp 129:- H&M
Mellersta raden från vänster:
Topp 99:- H&M
Super Skinny Super Low Jeans 199:- H&M
Super Skinny Super Low Jeans 199:- H&M
Nedersta raden från vänster: 
Jeansshorts 249:- H&M
Svart tröja-FUCK 349:- madlady.se
Strapless bra silikon 299:- nelly.com 
 
Hade tänk ha den bandlösa bh:n under klänningen jag visade i förra inlägget, i fall att ni undrar. 
Men nu ska jag mysa ner mig i sängen en stund och sedan ta en varm dusch.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: