victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

Nu är det såhär..

Kategori: Allmänt

Att jag förmodligen inte kommer ha den bästa upptaderingen på bloggen nu. Blogg.se appen fungerar fortfarande inte och eftersom det är därifrån jag oftast bloggar, vet jag inte hur jag ska göra riktigt. Är det någon mer än jag som har eller har haft samma problem tidigare? Skulle ni kunna hjälpa mig isåfall? Skulle uppskattas.
Men i alla fall, så har jag snart sommarlov och ledigt varje dag så då har jag mer tid och tillgång till en dator. Kan ni orka med det, ni som läser min blogg? 
 
Förra veckan var ju elevensval vecka och jag skrev ju ett inlägg om måndagen och onsdagen där och vad som hänt emellan.Jag skrev ju att jag skulle badat tillsammans med Allen efter skolan på onsdagen, men han hade ont i huvudet, så vi badade på fredagen istället. Vi badade i 3 timmar ungefär och sedan kom vi hem och myste. Lördagen åkte vi och spelade fotboll och hade picknick och sedan kom Anton,Wilmer och Vicke dit och spelade fotboll med oss grymt kul! Jag gick också 3 kilometer på löpbandet, för att förbättra min kondition och försöka gå ner lite i vikt. Igår,söndag, sprang jag också och så var vi två på bio, Fast & Furouis 6! Så himla bra flm! Men jag tänker inte berätta något för de som inte sett den ännu, vill inte vara en spoiler. 
 
Här och nu, sitter jag i Allens kök och väntar på att få äta lite, är så grymt hungrig efter en stressad och dålig dag. Först så hann vi knappt äta något på hemkunskapen, sen sög kören för inga ville ju sjunga och tillslut så fick vi spela tennis i ösregn på idrotten!!! Kommer bli dödsförskyld till skolavslutningen, lovar! Men det enda "possetiva" med dagen var att niorna hade spex-dag! Alla var så sjukt snygga, speciellt Allen som var utklädd till transvestit , haha! Jag visste inte att han skulle vara det så jag blev helt chockad när jag såg honom!!
 
Men nu ska jag äta, skriver snart igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: