victoriiajohansson.blogg.se

En blogg om det normala livet som tjej i 15 års ålder.

Okoncentrerad framför Humorgalan

Kategori: Allmänt

I skrivande stund ligger jag i min säng och kollar på Humorgalan på TV4. Är dock inte så speciellt insatt i det hela just nu, utan har det mest i bakgrunden, medan jag kollar på mobilen. Ta mig inte på fel sätt nu, som att jag är en kall hjärtad person utan mer att jag inte kan koncentrera mig. Jag väntar på Allen, att han ska komma(förmodligen) och mysa med mig ikväll. Det skulle vara riktigt kul och vi två skulle verkligen behöva det. Vi har nämligen haft det lite oroligt i vårt förhållande på senaste tiden, men varför tänker jag inte ta upp. Det får endast min dagbok veta.
Annars då? Jo, jag mår bra, trött men mår bra.
Har inte mycket mer att säga, hörs sen eller mer imon.
Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: